Genial la profesionalitar d’ en Pere, ens va fer passar una estona molt agradable tant als petits com als grans, repetirem segur!

Eduard Arespa
Genial la profesionalitar d’ en Pere, ens va fer passar una estona molt agradable tant als petits com als grans, repetirem segur!
